mickedas.blogg.se

Om livet på turné, att vara pappa och den ädla konsten att dricka kaffe.

Lyckad grillkväll

Publicerad 2016-07-28 23:45:52 i Allmänt,

För första gången i mitt liv har jag lyckats att grilla halloumi utan att få den att se ut som en förkolnad fossil! Även kött och tilltugg blev fint enligt Sara (en av gästerna som har lovat att följa min blogg!).

Nu sitter jag här med sovande barn vid fötterna, lite lätt rökdoft i håret, ackompanjerad av Joey Tempests stämma i "Carrie" och dricker ur slattarna. Livet känns rätt gött! 😊

För att understryka hur mysigt jag har det skickar jag med en bild på min värmeljusinstallation i taket! Vad säger du om det Ernst Kirchsteiger?!

Kommentarer

Postat av:

Publicerad 2016-07-29 08:57:35

Tack för en härlig kväll 😜, god mat o dricka, roligt sällskap o musik som ger en härlig nostalgitripp 💃😜

Postat av:

Publicerad 2016-07-29 08:57:37

Tack för en härlig kväll 😜, god mat o dricka, roligt sällskap o musik som ger en härlig nostalgitripp 💃😜

Postat av:

Publicerad 2016-07-29 08:57:41

Tack för en härlig kväll 😜, god mat o dricka, roligt sällskap o musik som ger en härlig nostalgitripp 💃😜

Svar: Tack själv! 😀
Micke_das

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-07-29 08:58:13

Blev lite många inlägg 😉

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Micke_das

36 år, spelar gitarr och munspel i dansbandet Donnez. Pappa till Linnea 10 år och Edvin 7 år. Gift med min livskamrat Ida Strömqvist. Älskar kaffe!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela