mickedas.blogg.se

Om livet på turné, att vara pappa och den ädla konsten att dricka kaffe.

Tema: vinyl

Publicerad 2016-07-28 17:05:11 i Allmänt,

Ikväll ska vi ha grillfest med goda vänner på besök. Kvällens tema är gamla vinylskivor. För att få ljudet att höras ut på altanen (där jag givetvis har högtalare) var jag tvungen att installera vinylspelaren i garaget istället för vardagsrummet där den vanligen står. Blev kanon tycker jag!

Kvällens spellista består bl.a av Europe, Def Leppard, Bon Jovi, Whitesnake och Poisen. Let the party begin!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-07-28 17:13:56

Young Guns-plattan?/ John

Postat av: Mikael Strömqvist

Publicerad 2016-07-28 17:18:48

Nix! Slippery when wet.

Postat av: Nikita

Publicerad 2016-07-28 21:06:15

Hej fina du!

Jag har precis startat en träningsblogg Isilife. Vill du kika in och kolla? Hade blivit superglad verkligen. Och ännu gladare om du ville slänga in en kommentar, och kanske säga vad du tycker, eller ge lite feedback?

Puss på dig, Nikita

www.nikitalindblad.isilife.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Micke_das

36 år, spelar gitarr och munspel i dansbandet Donnez. Pappa till Linnea 10 år och Edvin 7 år. Gift med min livskamrat Ida Strömqvist. Älskar kaffe!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela